Sayaç Arıza Başvurusu için yapılması gereken işlemler
1-Sanayi Bakanlığınca muayenesi yapılan sayaç raporu adresinize gönderilecektir.
2-Muayenesi yapılan sayacın hatalı çalıştığının tespiti halinde sayaç ve sökme takma bedeli alınmayacaktır.
3-Muayene sonucu hatalı çalıştığı tespit edilen sayaca ait tahakkuklar Abone Tahakkuk ve İtiraz Şb.Müd. yeniden düzenlenerek aboneye bildirilecektir.
4- Fazla sarfiyat gösterdiği gerekçesiyle sökülen sayacın muayenesinde "Doğru Çalışıyor" çıkması halinde takılan sayacın bedeli ve sökme takma ücreti faturaya yansıtılacaktır.
5-Sökülen sayacın Devlet Mührünün kopuk veya müdaheleli olması abone hatası nedeniyle yanık,kırık,tahrip,patlak vb. olması durumunda sayaç ve sökme - takma bedeli faturaya yansıtılacaktır.
6-Kuruluşumuza Kayıtlı olmayan sayaçlara kaçaksu işlemi uygulanmaktadır.
7-Sökülen sayacın muayene sonucunu 616 18 90/616 18 96/616 18 98 numaralı telefonlardan alabilirsiniz.
8-Sayaç ASKİ tarafından bir gün sonra değiştirilecektir.
9-İtirazlar ödemeyi durdurmaz.
10-Kartlı Sayaç Abonelerinin, Sökülen Sayaç Muayenesi sonucunun "Doğru Çalışıyor" olarak çıkması halinde Sökme-Takma Ücreti ve Şikayetli Muayene Bedeli tahsil edilecektir.